بایگانی نوشته‌ها


معرفی شرکت کناف

معرفی شرکت کناف

شركت كناف يكي از بزرگترين توليدكنندگان سيستم هاى ساخت و ساز خشك (درای وال) در جهان مي باشد. اين شركت به عنوان يك شركت خانوادگى در سال ۱۹۳۲ توسط برادران كناف، كارل و دكتر آلفونس در آلمان تاسيس شد و هم اکنون فرزندان این دو به طور مشترک و با هماهنگی سایر اعضای خانواده کناف این گروه را رهبری می کنند.

رفتار جديد فروشنده و خريدار سرمايه‌اي آپارتمان در تهران

رفتار جديد فروشنده و خريدار سرمايه‌اي آپارتمان در تهران

به گزارش سایت دنياي اقتصاد : رفتار معامله‌گران بازار مسکن پاییزی متفاوت از دو فصل اول سال شده است. داده‌های مهرماه فایل‌های فروش آپارتمان نشان می‌دهد دو گروه در بازار مسکن تهران دست‌ نگه داشته‌اند و مشغول «دیده‌بانی» شرایط بیرونی هستند. ماه گذشته «تورم پنهان» مسکن در تهران تقریبا صفر شد؛ درحالی‌که شهریور، ۵/ ۲درصد بود. بازار ملک خبرهای مثبت و خنثی درباره مذاکرات را تعقیب می‌کند.

کیفیت ساخت و ساز قربانی مصالح ساختمانی گران

کیفیت ساخت و ساز قربانی مصالح ساختمانی گران

این روزها صعود قیمت مصالح ساختمانی نگرانی‌ها را برای کاهش کیفیت ساخت و ساز افزایش داده است. ساخت و سازی که در سال‌های گذشته صورت گرفته چندان قانونمند نبوده و حتی پروژه‌های دولتی مانند مسکن مهر را زیر سوال برده است و سازنده به جای استفاده از مصالح استاندارد و با کیفیت برای کاهش هزینه های ساخت از مصالح ارزان قیمت و بی کیفیت استفاده می کنند.

عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...